OAC (Oficina d'atenció a la ciutadania)
L’Oficina d’Atenció al Ciutadà és la finestreta única on es reben i tramiten les peticions de la ciutadania amb l’Ajuntament de Montmeló. Ofereix un servei integral d’atenció personalitzada, de manera que facilita la relació de les persones amb l’Ajuntament i simplifica la gestió dels tràmits municipals.
L’Oficina està integrada per un equip de persones polivalents, formades específicament en l’atenció al públic i capacitades per resoldre les diferents gestions amb l’administració municipal. Està coordinada eficaçment amb la resta de l’ajuntament per tal d’optimitzar els recursos i la gestió dels procediments que s’hi tramiten.
Serveis que oferim
- Informació del municipi i de l’Ajuntament
- Padró d’habitants: altes, baixes i modificacions. Certificats d’empadronament.
- Consulta de cens electoral
- Cementiri municipal
- Cens d’animals domèstics
- Ocupacions de la via pública. Guals
- Taulell d'anuncis
- Disc zona blava
El nostre compromís
Des de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania atenem, informem i prestem serveis a les persones en relació amb l’administració municipal i el municipi, i satisfem les necessitats ciutadanes amb un tracte amable i comprensiu.
- Atenem les persones usuàries de forma personalitzada, dedicant el temps necessari per resoldre la gestió.
- Agilitzem el temps d’espera.
- Utilitzem un llenguatge clar i senzill per facilitar la realització dels tràmits.