OAC (Oficina d'atenció a la ciutadania)

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà és la finestreta única on es reben i tramiten les peticions de la ciutadania amb l’Ajuntament de Montmeló. Ofereix un servei integral d’atenció personalitzada, de manera que facilita la relació de les persones amb l’Ajuntament i simplifica la gestió dels tràmits municipals.

L’Oficina està integrada per un equip de persones polivalents, formades específicament en l’atenció al públic i capacitades per resoldre les diferents gestions amb l’administració municipal. Està coordinada eficaçment amb la resta de l’ajuntament per tal d’optimitzar els recursos i la gestió dels procediments que s’hi tramiten.

Serveis que oferim

  • Informació del municipi i de l’Ajuntament
  • Padró d’habitants: altes, baixes i modificacions. Certificats d’empadronament.
  • Consulta de cens electoral
  • Cementiri municipal
  • Cens d’animals domèstics
  • Ocupacions de la via pública. Guals
  • Taulell d'anuncis
  • Disc zona blava

El nostre compromís

Des de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania atenem, informem i prestem serveis a les persones en relació amb l’administració municipal i el municipi, i satisfem les necessitats ciutadanes amb un tracte amable i comprensiu.

  • Atenem les persones usuàries de forma personalitzada, dedicant el temps necessari per  resoldre la gestió.
  • Agilitzem el temps d’espera.
  • Utilitzem un llenguatge clar i senzill per facilitar la realització dels tràmits.

Important, en horari de tarda, és imprescindible concertar cita prèvia, per reservar-la cliqueu aquí

Plaça de la Vila, 1 - 08160 Montmeló - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 935 720 000
Adreça electrònica: oac@montmelo.cat
Horari:  
- De dilluns a divendres, de 8 a 14 h
- Dimarts i dijous, de 16 a 18.30 h (excepte juliol, agost i els dos torns de vacances de Setmana Santa i Nadal)
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 15.01.2025 | 13:22