Tallers a la Torreta curs 2022-2023
El pròxim dia 19 de setembre s'obre el període de preinscripcions dels tallers regulars del nou curs 2022-2023 del Centre Cultural de la Torreta.
La preinscripció romandrà oberta fins al 26 de setembre. Es pot realitzar de manera presencial al mateix equipament de la Torreta, o bé per internet mitjançant aquesta web. Una vegada es tanquin les preinscripcions, començarà el període d'inscripcions, a partir del 28 de setembre, fins al 4 d'octubre.
Les activitats es desenvoluparan sempre i quan s’arribi a un mínim de 6 inscrits per grup, o bé si l’àrea de cultura ho considera adient. Si el nombre de persones inscrites supera el nombre de places disponibles, es realitzarà un sorteig públic de places.
Les bonificacions en la quota queden regulades per l’ordenança municipal. En el cas dels tallers regulars es cobrarà una quota en concepte de matrícula i material.
L'oferta de tallers és molt àmplia i compren tallers de salut i creixement personals així com tallers artístics i creatius:
Dansa del Ventre | A càrrec d’Eli Garcia
La dansa del ventre, com a tècnica de treball corporal, mental i espiritual, treballa la flexibilitat física, la resistència muscular, la coordinació, la millora del sistema cardio-respiratori i l’equilibri, entre d’altres aptituds físiques i mentals.
- Dilluns de 18:00 a 19:30h
- Dilluns de 19:30 a 21:00 h
- Dijous de 17:30 a 19:00 h
- Preu 18€/mes – 1 sessió/setmana
- Preu 28€/mes – 2 sessions/setmana
Ioga | A càrrec de Vital Activity
Exercicis físics, respiratoris i la capacitat de dirigir la ment o concentració. Practicarem els “asanes” més bàsics per tal d’obtenir el màxim benefici possible per al nostre benestar, enfocant-nos en la respiració ioguica o complerta i concentrant la nostra ment.
Nivell inicial-mig
- Dilluns i dimecres de 17:30 a 19:00 h
- Dimarts i dijous de 19:15 a 20:45 h
Nivell avançat
- Dilluns i dimecres de 19:15 a 20:45 h
- Preu 32€/mes – 2 sessions/setmana
Hipopilates | A càrrec d’Inés Roncero
Exercicis centrats en el treball del tronc que permeten enfortir i tonificar la musculatura de tot el cos sense augmentar la massa muscular, millorant l’alineació corporal, la postura i aconseguint un major equilibri físic i mental.
- Dimarts de 9:30 a 10:30 h
- Dijous de 18:40 a 19:40 h
- Dijous de 19:45 a 20:45 h
- Preu 18€/mes – 1 sessió/setmana
Hipopressius amb nadons | A càrrec d’Inés Roncero
Taller adreçat a les mares i pares amb nadons de fins a 12 mesos perquè puguin realitzar el taller d’hipopilates amb la companyia dels seus fills i filles.
- Dimarts de 11:00 a 12:00 h
- Preu 18€/mes – 1 sessió/setmana
Percussió | A càrrec de Brincadeira
Apropament a les primeres bases musicals, rítmiques i expressives a través de jocs i exercicis bàsics. Es treballarà la creativitat i la intuïció com a eina principal, així com s’enfocarà en termes de percussió corporal. També es treballaran tempos i memorització amb bidons per a posteriorment afegir instruments percutius i desenvolupar dinàmiques.
- Dilluns de 19:00 a 20:30 h
- Preu 25€/mes – 1 sessió/setmana
Restauració | A càrrec de Taller Calamarga
Vine a passar una bona estona aprenent tècniques de restauració de petits mobles i altres objectes. Aconseguiràs deixar els teus mobles com nous! Aprendràs a restaurar i transformar les peces que tinguis a casa a partir de diferents tècniques: tapisseria, decapè, chalk paint, reixeta, goma laca...les possibilitats son infinites!
- Dilluns de 18:00 a 20:00 h
- Preu 24€/mes – 1 sessió/setmana
Manualitats | A càrrec de Conchi Chamorro
Taller dedicat a la creació, decoració i transformació de diferents peces, ja siguin noves o reutilitzades, a través d’aplicacions de diferents materials, pastes de relleu, pintures, teixits (samarretes, ventalls, tovalles, coixins...), etc. Varietat de manualitats adaptades a les idees de l’alumnat.
- Dilluns de 10:00 a 12:0 0h
- Dilluns de 18:00 a 20:00 h
- Divendres de 11:30 a 13:00 h
- Preu 18€/mes – 1 sessió a la setmana
Pintura de Roba | A càrrec de Conchi Chamorro
En aquest taller utilitzarem materials per poder plasmar les creacions que més ens agraden o agraden als vostres familiars, amics...en teixits de diferents tipus, com poden ser samarretes, ventalls, estovalles, coixins, etc... i tenir la satisfacció de poder crear peces úniques amb les vostres mans.
- Dilluns de 16:00 a 18:00 h
- Preu 18€/mes – 1 sessió a la setmana
Patchwork | A càrrec de Lourdes Muñoz
El Patchwork és un treball d'unió de retalls o trossos de tela petits que formen una altra tela més gran formada per diferents blocs de pegats. En aquest taller podreu elaborar les vostres pròpies creacions i aprendre noves tècniques per tal d’ampliar els vostres coneixements sobre aquest món tan fascinant.
- Dimarts de 18:15 a 20:15 h
- Dimecres de 18:15 a 20:15 h
- Preu 24€/mes – 1 sessió a la setmana
Fotografia digital | A càrrec de Mairena Cano
Curs monogràfic de 12 sessions. Tres nivells: comencem per conèixer la nostra càmera i aprendrem a posar-la a funcionar amb tota la part manual, els diafragmes, obturacions, profunditats de camp, composicions ..... Per cursar el 2n i 3r nivell cal haver cursat els nivells anteriors. Imprescindible disposar de càmera fotogràfica reflex digital pròpia. Es realitzarà un grup per trimestre.
- 1r nivell Dimarts de 18:45 a 20:45 h
- 2n nivell Dimecres de 18:45 a 20:45 h
- 3r nivell Dijous de 18:45 a 20:45 h
- Preu 25€/mes/nivell – 1 sessió a la setmana durant 3 mesos
Més informació:
- latorreta@montmelo.cat
- 93 572 10 33