EL NADAL DE LA GENT GRAN DE MONTMELÓ

Divendres, 3 de gener de 2020

Un dels col·lectius més actius durant les dates nadalenques és la gent gran. Durant aquestes festes han organitzat dues cantates, un taller de manualitats, un sopar nadalenc i un pessebre vivent musicat.

Les activitats de Nadal de la Gent Gran va començar amb la visita a l'Escola Bressol La Fireta, on van oferir al públic més petit unes nadales. El dia 19 van realitzar de nou una cantata, en aquest cas pe a les persones usuàries de la residència Can Dotras.

Una altra activitat intergeneracional va ser el taller de treballs manuals del dia 18 on van compartir l'espai del casal amb infants del Servei socioeducatiu el TOC i, entre grans i petits, van realitzar postals i elements decoratius nadalencs.

El dia 21 de desembre, la sala d'actes del Casal de la Gent Gran, es va transformar en un autèntic pessebre vivent on els protagonistes van ser la gent gran. La representació va estar amenitzada per nadales de la Coral del Casal. Aquest és el quart any que es fa aquest pessebre, que ha tingut un total de dues sessions. Per finalitzar, l'Associació de la Gent Gran va organitzar un sopar de Nadal el dissabte 28 de desembre de 2019.


Les activitats del Casal continuen després de Nadal amb els tallers i cursos iniciats al mes d'octubre i amb un nou taller d'informàtica per a gent gran que començarà el 18 de febrer. Les persones interessades poden informar-se i realitzar la inscripció del 20 al 24 de gener a la consergeria del casal.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:17